Zapłaciłeś krocie za nową stronę www, a ona nie zdobywa kolejnych klientów? Jest doskonale zaprojektowana i wyposażona w nowoczesne technologie, ale pieniędzy wcale nie jest więcej? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyn powinieneś szukać w małej zauważalności w sieci. Klienci najczęściej używają popularnych wyszukiwarek – każdy biznesmen musi zatem zatroszczyć się o to, żeby witrynę jego firmy użytkownicy znaleźli bez większych problemów. Jak to zrobić? Należy skupić się na stronie, optymalizując ją zgodnie z zaleceniami internetowego giganta – Google.
Czym jest optymalizacja stron?
Optymalizacja strony to wszystkie modyfikacje opierające się na dostosowaniu strony do wytycznych Google. Są to tak modyfikacje HTML strony, jak i uzupełnienie jej właściwym contentem. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, iż roboty Google oceniają strony według odgórnie określonych algorytmów – znaczenie ma na przykład semantyczne wykorzystanie znaczników w kodzie i użycie słów kluczowych.
Powierz optymalizację stron fachowcom
Optymalizacja stron to działanie potrzebujące dużej wiedzy o stale zmieniających się wytycznych Google – dlatego również nietrafionym rozwiązaniem okaże się samodzielne modyfikowanie strony według ogólnodostępnych poradników. O wiele słuszniej zrobimy zlecając to dobrej firmie SEO i traktując to jako inwestycję – dochody notowane przez naszą firmę mogą zwiększyć się nawet po kilku miesiącach od przeprowadzenia optymalizacji.
Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]