Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Zobacz, jak wybrać firmę SEO na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Kiedy masz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo wszak, że w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd znaczna cześć klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem zatrudnić rzetelną firmę SEO? Polecamy wsłuchać się w sugestie ekspertów, a najlepiej tych od Google.

Google podpowiada, jak rozpoznać rzetelną agencję SEO

Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor SEO, czyli działań, których celem jest optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieustająco rozkwita właściwie wyłącznie za sprawą Google. Mimo pojawienia się licznych alternatyw, jak m.in. Baidu, Rambler lub Yandex, nadal kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje zaistnieć w internecie, powinien pracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest silna, najczęściej nie jest to możliwe bez doradztwa zawodowców z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest kompletną nowością, i przygotowało krótki film o tym, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Cechy rzetelnej agencji SEO zdaniem Google

Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób tłumaczy, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego przedsiębiorstwa oraz kto stanowi jego najsilniejszą konkurencję,
  • umiejętność oceny czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola kondycji strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie tylko zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy.

Przedstawicielka Google akcentuje też, iż dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, w szeregu przypadków dającym namacalne efekty na ogół po kilku miesiącach działań.